شناسهٔ خبر: 52357 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان رضوی:

راهداری مصداق ايثارگری است

جلسه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: راهداری به واسطه نوع كاركردش يك نوع ايثارگری است و راهداران همانند رزمندگان در جبهه های جنگ رشادت و جانفشانی می كنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان رضوی، ابراهیم نصری در نشست صميمي با ايثارگران و جانبازان اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان خراسان رضوي به مناسبت اعياد شعبانيه که با حضور مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در امور ایثارگران برگزار شد، ضمن تبریک این اعیاد افزود: راهداري  به واسطه نوع كاركردش يكنوع ايثارگري است و راهداران همانند رزمندگان در جبهه هاي جنگ رشادت و جانفشاني مي كنند.

نصری ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته براي  ایثارگران اداره كل و جمع آوری اطلاعات افراد، بیان داشت: در اداره كل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان  خراسان رضوی ۲۲۵ نفر همکار ایثارگر در اداره کل حضور دارند که از این تعداد ۱۲ نفر فرزند شهید، ۲۸ نفر برادر شهید، ۴۷ نفر جانباز، ۱۴ نفر فرزند جانباز و ۱۲۴ نفر نیز رزمند هستند.

وي با بیان اینکه برنامه هایی برای تکریم این افراد در مناسبت های گوناگونی از قبیل دهه فجر، روز جانباز، روز پاسدار و... برگزار می شود، افزود: در این مراسم نیز از ۱۴ نفر از عزیزان جانباز و سه نفر از فرزندان شهدا تقدیر به عمل می آید.

گفتنی است در پایان این نشست، مصطفی رحیمیان، مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در امور ایثارگران به سوالات برخی از کارکنان پاسخ گفت.