شناسهٔ خبر: 52362 - سرویس استان‌ها

با حضور و مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت گرفت؛

برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان بوشهر در سال ۹۷

فرزاد رستمي جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان در سال ۹۷به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی استان وبا دبیری مدیریت فنی و اجرائی اداره کل ودیگر اعضاء شورا در اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، فرزاد رستمی در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان ضمن خوش آمد گویی وعرض تبریک سال جدیدخدمت اعضاءگفت: تشکیل این شورا با توجه به دستورالعمل مقام عالی وزارت، بستر مناسبی برای حل و فصل موضوعات مختلف در حوزه راه و شهرسازی خواهد بود.

وی ادامه داد:در نوروزدر بخش های فرودگاهی و جاده ای ودریانوردی عملکرد بسیارخوبی در استان وحتی کشور داشتیم که خوشبختانه در حوزه فرودگاه استان با افزایش قابل توجه پروازها شاهد جابجایی مسافرین زیادی بودیم.

رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی در ادامه افزود:در همین راستا در بخش جاده ای نیز شاهد افزایش سفر درسطح استان بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

رستمی اظهار داشت :هدف از تشکیل شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان ارتقاء سطح دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی وایجاد هم افزایی وپیشرفت در حوزه راه وشهرسازی،هماهنگی مدیران دستگاهها در بخش های حمل و نقل ومسکن و شهرسازی وپاسخگویی به موقع به دستگاهها ومراجع ذیصلاح وشفاف سازی خدمات دانستند.

رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی استان با اشاره به دستورالعمل ابلاغی وزیر در خصوص تشکیل شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان‌ها گفت: گستردگی و تنوع موضوعات در این حوزه نیازمند همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارت متبوع در استان و حتی سایر دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: تشکیل این شورا یکی از راهکارهایی است که طی آن می‌توان با ارائه آخرین اقدامات صورت گرفته در دستگاه‌های اجرایی و همچنین طرح مشکلات پیش رو، برنامه‌های لازم جهت تسریع در انجام امور و رفع موانع را انجام داد و در این راستا از ظرفیت سایر دستگاه‌ها استفاده کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی تأکید کرد: افزایش و بهبود کیفیت زندگی اساسی‌ترین موضوعی است که ما در وزارت راه و شهرسازی پیگیر تحقق آن هستیم.

لازم به توضیح است شورای هماهنگی با حضور مدیرکل ومدیریت فنی و اجرایی راه و شهرسازی و مدیران کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، هواشناسی، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، بانک مسکن، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنادر ودریانوردی ،فرودگاه،هواپیمایی(هما)پلیس راهور، فرماندهی پلیس راههای استان دراین اداره کل برگزار شد.ومقرر گردید جلسات شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان ماهیانه به صورت چرخشی برگزار شود.