شناسهٔ خبر: 52376 - سرویس استان‌ها

معاون عمرانی استاندار کردستان تأکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت‌های مختلف شهر سنندج برای کمک به اجرای پروژه‌های عمران شهری

امیر قادری معاون عمرانی استاندار کردستان تأکید کرد: از ظرفیت‌های مختلف شهر سنندج برای کمک به اجرای پروژه‌های عمران شهری استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، امیر قادری اظهار کرد: به منظور تعیین تکلیف اراضی موضوع تبصره ۶ ماده واحده قانون نحوه تقویم ابنیه، املاک و اراضی مورد نیاز شهرداری‌ها جلسه‌ای در روز چهارشنبه برگزار شد. 

معاون عمرانی استاندار افزود: هدف از تشکیل این جلسه تسهیل در روند واگذاری ۱۰ درصد اراضی سهم شهرداری سنندج از محل ماده مذکور توسط راه و شهرسازی به منظور بالا بردن توان شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی است.

وی بیان کرد: در جلسات قبلی که به همین منظور تشکیل شد به راه و شهرسازی و شهرداری تکلیف شد تا اراضی و لکه‌هایی را که قابلیت واگذاری به شهرداری سنندج دارند شناسایی نمایند. 

قادری تصریح کرد: در همین راستا در جلسه امروز اراضی و لکه‌های پیشنهادی راه و شهرسازی جهت واگذاری به شهرداری سنندج مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد اراضی واقع در شهرک ۵ آذر، فاز ۴ بهاران، زیباشهر و شهرک زاگرس به مساحت ۸.۵ هکتار در اختیار شهرداری قرار گیرد. 

وی افزود: همچنین مقرر شد به همراه شهردار سنندج و مدیرکل راه و شهرسازی از اراضی واقع در کمربندی اسلام‌آباد بازدید به عمل آید تا در صورت تأیید، اراضی مذکور در اختیار شهرداری قرار گیرد.