شناسهٔ خبر: 52442 - سرویس استان‌ها

برگزاری اولین جلسه بازآفرینی شهری در کهگیلویه و بویراحمد طی سال ۹۷

محمدعلی علیمردانی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اولین جلسه بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۷ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، اولین جلسه بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، مدیریت املاک و حقوقی، مدیریت فنی و اجرایی و رئیس اداره عمران و بهسازی این اداره کل در محل اداره عمران و بهسازی برگزار شد.  

محمدعلی علیمردانی با بیان اینکه در این جلسه ضمن بررسی چگونگی تأمین اراضی مورد نیاز پروژه ملی بازآفرینی شهری در استان مربوط به تأمین مسکن بافت فرسوده شهری افزود: ارزیابی پروژه‌های محرک توسعه در بافت‌های ناکارآمد شهر استان هم نیز بررسی شد.

وی اظهار کرد: مقرر شد اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به گزارش عملکرد در خصوص برنامه‌های اجرایی سال ۹۶ و نیز اجرای عملیات ساماندهی خیابان بلادیان بعنوان پایلوت کشوری اقدام نماید و اطلاع‌رسانی لازم صورت پذیرد.

این مسئول بیان کرد: اداره عمران و بهسازی می‌بایستی نسبت به تصویب برنامه اجرایی سال ۹۷ و نیز ارائه گزارش برنامه ۵ ساله توسعه ششم تا افق ۱۴۰۰ اقدام نماید و نیز تصویب برنامه اجرایی سال ۹۷ با ارائه گزارش برنامه ۵ ساله توسعه ششم تا افق ۱۴۰۰ این اداره اقدام نماید.