شناسهٔ خبر: 52515 - سرویس هوایی

مدیر فرودگاه مهرآباد مطرح کرد:

اتمام عملیات بهسازی باند ۲۹ راست فرودگاه مهرآباد/ ارتقا خدمات مسافری در این فرودگاه

فرودگاه مهرآباد مديرکل فرودگاه بين المللي مهرآباد در سي امين برنامه مهمان هفته به ارتقاي خدمات مسافري در اين فرودگاه اشاره کرد و از کاهش ترافيک لندسايدهاي فرودگاهي به عنوان نمونه اي از فعاليت هاي انجام شده در اين حوزه نام برد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سي امين برنامه مهمان هفته این شرکت به مرور فعاليت های چند ماه گذشته و برنامه هاي آتي فرودگاه بين المللي مهرآباد در گفتگوی کارشناس-مجری برنامه با ميرسعيد صفي نيا، مديركل اين فرودگاه اختصاص يافت.

مهمترين مباحث مطرح شده دراين برنامه را از نظر مي گذرانيد:

  • مهرآباد محیط خوبی برای کار کردن است و من عاشق کار کردن در مهرآباد بودم و هستم.

  • تامين زیرساخت های عملیات هوانوردی و فرودگاهی،  توسعه سطوح پروازی و رفع موانع پروازی، ارتقاي تجهیزات عملیاتی و برطرف كردن ترافيك لندسايد مهمترين برنامه هاي ما در مهرآباد است.

  • خدمات مسافری در فرودگاه مهرآباد در حال ارتقا است و ما ایرلاین ها را موظف کردیم میز خدمت برای پاسخگویی به مسافران نوروزی را راه اندازی کنند.

  • بحران برف و یخبندان در مهرآباد، يك حادثه ملي بود و همکاران مهرآباد با تلاشهایشان، بنده را شرمنده کردند.

  • همکاران من در کمتر از ۲۴ساعت بالغ بر ۲۰ مرتبه باند مهرآباد را برفروبی کردند.

  • پروژه باند ۲۹ راست مهرآباد به پايان رسيده است.

  • بزرگترين معضل فرودگاه مهرآباد، كمبود ظرفيت است.

  • هرچه در مهرآباد كار كنيد، بازهم كار هست.

  • در بخش عملياتي و فناوري اطلاعات، نيرو كم داريم.

مشروح گزارش اين نشست متعاقبا منتشر خواهد شد.