شناسهٔ خبر: 52517 - سرویس استان‌ها

در بازدید وزیر راه و شهرسازی از محور خواجه- ورزقان اعلام شد:

تحویل فاز اول محور خواجه- ورزقان در هفته دولت/ اتمام طرح در آذرماه سال آینده

بازديد وزير وزیر راه وشهرسازی در سفر به تبریز ضمن بازدید از آخرین مراحل پیشرفت محور خواجه- ورزقان از نزدیک در جریان جزئیات این پروژه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی صبح امروز به منظور حضور در جلسه شورای اداری ورزقان وارد تبریز شد.

وزیر راه و شهرسازی پیش از حضور دراین جلسه ابتدا از طرح بزرگراه تبریز- هریس-اهر بازدید و در گفتگو با پیمانكاران این طرح آخرین مراحل پیشرفت این پروژه را جویا شد.

در ادامه وزیر راه و شهرسازی، از محور خواجه- ورزقان نیز بازدید و از نزدیک در جریان جزئیات این پروژه قرار گرفت.

در این بازدید عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، عبدالهی نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی، توحید اخلاقی مدیركل راه وشهرسازی استان آذربایجان شرقی و دیگر مسئولان این اداره كل وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌كنند.

همچنین در روند بازدید از پروژه پیمانكاران عملیات احداث محور خواجه- ورزقان به ارئه گزارشی از مراحل پیشرفت این طرح پرداختند.

در این بازدید، پیمانكار این پروژه در پاسخ به سوال دکتر آخوندی در خصوص زمان اتمام این طرح گفت: طبق تعهد صورت گرفته مرحله اول این پروژه كه نیمی از آن خواهد بود در هفته دولت به پایان خواهد رسید و مراحل پایانی و اتمام این پروژه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آذرماه سال آینده خواهد بود./