شناسهٔ خبر: 52722 - سرویس استان‌ها

انعقاد تفاهم‌نامه برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان قلعه گنج

قلعه گنج تفاهم‌نامه‌ای بین اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در رابطه با احداث مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان قلعه گنج امضای شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، تفاهم‌نامه‌ای بین اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در رابطه با احداث مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان قلعه گنج منعقد شد. 

در راستای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و اقتصاد مقاومتی تفاهم‌نامه‌ای مابین استانداری کرمان، اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی جهت تکمیل و تجهیز مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان قلعه گنج، شهر نمونه اقتصاد مقاومتی به امضا رسیدکه بر طبق این تفاهم‌نامه بنیاد متعهد شد مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به اعتبارات این پروژه اضافه کند.

محمدرضا کرد ساردوئی مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: مجتمع فرهنگی و هنری قلعه گنج در سه‌طبقه و با زیربنای ۱۳۷۵ مترمربع شامل بخش‌های مختلف ازجمله سالن آمفی‌تئاتر، کتابخانه، بخش اداری، انتشارات، کلاس‌های آموزشی، نمازخانه، نمایشگاه و کتابخانه است.

وی افزود: تاکنون مبلغ ۲۲ میلیارد ریال جهت اجرای این پروژه هزینه شده‌است و جهت تکمیل آن به اعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال نیاز است.