شناسهٔ خبر: 52773 - سرویس استان‌ها

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان آمل خبر داد:

آسفالت راه های روستایی شهرستان آمل

آسفالت جاده رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان آمل از اجرای عمليات آسفالت راه های روستايی اين شهرستان به طول بیش از ۷/۵ كيلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران قاسم رمضانی ضمن اشاره به این مطلب افزود: شهرستان آمل از جمله شهرستانهایی است كه به لحاظ شرایط جغرافیایی منطقه و تعددروستاها در آن دارای محورهای پر رفت و آمد بوده، لذا ایمن سازی و بهسازی راههای ارتباطی این شهرستان از جمله فعالیتهای مهم این اداره می باشد.

رمضانی ادامه داد: از این رو این اداره اقدامات وسیعی را در خصوص بهسازی و آسفالت راههای روستایی این شهرستان با مشاركت خوب و گسترده روستاییان را در دستور كار خود قرار داده ، كه از جمله آنها می توان به عملیات آسفالت راه های روستایی وسطی کلا به چنگ میان بطول ۲۵۰۰ متر، هندوکلا بطول ۱۵۰۰ متر ،میانرود به درمه کلا بطول ۱۲۰۰ متر، پائین ورکاده به ورکاده بطول ۱۵۰۰ متر، کارچیکلا بطول ۵۵۰ متر و ابیاک محله به تجن جار بطول ۳۵۰۰ متر   اشاره نمود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل یادآور شد: از ۷۸۶۳ كیلومتر راه روستایی موجود در مازندران مقدار ۷۸۶ كیلومتر در این شهرستان بوده است.

گفتنی است با بهسازی و آسفالت محور های فوق بیش از  ۲۰۰۰ خانوار درقالب ۶ روستا از نعمت یك راه ایمن بهره مند شدند.