شناسهٔ خبر: 52776 - سرویس استان‌ها

با حضور مدیرکل راهداری استان اصفهان و معاون عمرانی استاندار انجام گرفت

بررسی طرح تفصیلی شهرگرگاب در دومین جلسه كمیسیون ماده ۵ سال جاری

جلسه دومین جلسه كمیسیون ماده ۵ استان اصفهان در سال جاری برگزار شد، و در آن گذربندی ها و كاربری های پیشنهادی در طرح تفصیلی شهر گرگاب و ۳۰ مورد از موارد تغییر كاربری شهر اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان، در دومین جلسه كمیسیون ماده ۵ استان در سال جاری كه به ریاست علی مقدس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و باحضور حجت اله غلامی مدیر كل راه و شهرسازی استان اصفهان و دیگر اعضا برگزار شد، گذربندی ها و كاربری های پیشنهادی در طرح تفصیلی شهر گرگاب  و ۳۰ مورد از موارد تغییر كاربری شهر اصفهان  مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

 بعد از بررسی محدوده تدقیق شده پیشنهادی در دو جلسه قبل وتایید تغییرات آن، تدوین آمار ترافیكی مسیرهای شهری در افق جمعیت پذیری شهر گرگاب و سلسله مراتب شبكه معابر بر اساس آن در این جلسه گزارش شد.

حجت اله غلامی مدیر كل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص توسعه و تكمیل فضای گردشگری هتل كوثر به عنوان یكی از موارد دستور كار جلسه گفت: ساخت و ساز جدید در هتل كوثر به صورت كاملا خلاف ساخته شده و زمین با كاربری باغ مركزی هتل، تبدیل به هتل شده است.

وی در ادامه گفت:  طراحی هتل كوثر به صورت یك معماری مناسب با پیش فضا ها و باغ های ایرانی بوده در حالی كه فضای باغ هتل با تبدیل شدن به مغازه و رستوران از بین رفته است.

گفتنی است دراین، در جلسه كارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان نیز  ۲۱ مورد از موارد داخل حریم  شهرهای اصفهان ،گز ، نجف آباد، اصغرآباد ،شهرضا و ورزنه و موارد داخل محدوده مربوط به شهرمیمه و ۱۰ مورد از موارد خارج حریم استان مربوط به شهرهای اصفهان، فریدن، شهرضا، كاشان، آران و بیدگل، خوروبیابانك، اردستان ، مباركه و برخوار مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.