شناسهٔ خبر: 52791 - سرویس هوایی

رییس دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:

کمک دیوان محاسبات کشوری به شرکت فرودگاه‌ها برای رفع تنگناها

شرکت فرودگاهها رئيس ديوان محاسبات کشور در بازديد از مرکز کنترل فضاي کشور و تجيزات راداري و نظارتي اين مرکز گفت: تلاش مي کنيم در حدود وظايف براي رفع تنگناهاي شرکت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايي ايران کمک کنيم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، عادل آذر در حاشیه این بازدید گفت: این اولین باری است که از این امکانات، تجهیزات و دانش فنی بازدید کردم و دیدم که آقای مه آبادی و همکارانشان تلاش زیادی کرده‎اند. ما همیشه سوار هواپیما می‎شویم وبه مقصد می رسیم اما خیلی در جریان نیستیم که چه زیرساخت‎هایی برای این کار وجود دارد.  

  وی ادامه داد: یکی از نگرانی‎هایم این بود که در بحث ناوبری و فرودگاهی، کشور در چه شرایطی است. برای همین دعوت آقای مه آبادی را پذیرفتم و با دیدن تجهیزات و گزارش‎هایی که داده شد، دیدم که این شرکت در حفظ ایمنی پروازها، از نظر فنی و مدیریتی در شرایط خوبی قرار دارد و آرامش پیدا کردم.

عادل آذر با بیان اینکه عقبه گران سنگ و دانش فنی مهمی در پشت خدمات هوانوردی کشور وجود دارد، گفت: در مجموع، زحماتی که دوستان بویژه در دو سه سال اخیر کشیده‎اند، باعث شده است که تا در یک افق بلندتری، خیالمان از وجود زیرساخت‎ها و امکانات لازم در این صنعت راحت باشد؛ بویژه که با توجه به تهدیدات روزمره‎ای که از سوی محیط خارجی، چه در زمینه‎های سیاسی و چه فنی، بر کشور وارد می‎شود، این موضوع اهمیت بالاتری پیدا می‎کند.

وی افزود: البته در این شرکت یکسری تنگناهای مالی بویژه در حوزه پرسنلی و نظام پرداخت‎ها و پاداش‎ها و تامین نیروی انسانی وجود دارد که به امید خدا تلاش می‎کنیم در حدود وظایف قانونی دیوان محاسبات کمک کنیم و جایی هم که صدایمان می رسد، حمایت کنیم تا بخشی از این مشکلات حل شود.

رئیس دیوان محاسبات کشور دیوان محسبات کشور ادامه داد: در این زمینه می‎توانیم در هموارسازی شرایط و بویژه در مذاکرات حامی خوبی برای این مجموعه باشیم.