شناسهٔ خبر: 52919 - سرویس جاده‌ای

مدیرکریدورهای بین‌المللی وزارت راه و شهرسازی:

تدوین استراتژی‌های موثر برای کمک به راه‌اندازی کریدور- شمال جنوب از جانب ایران/ اجلاس وزرای حمل‌ونقل کریدور به میزبانی تهران برگزار می‌شود

امین ترفع مدیر کریدورهای بین‌المللی معاونت حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی در جریان برگزاری آیین پرچم مسابقه رالی دوستی کریدور شمال-جنوب از تدوین استراتژی‌ها و راهکارهای موثر از جانب ایران برای کمک به راه‌اندازی این کریدور خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در جریان آیین پرچم مسابقه رالی کریدور شمال-جنوب مهدی اشرفی مدیرکل دفتر تجاری سازی و امور تشکل‌های معاونت حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی ضمن عرض خیر مقدم به مقامات و حاضران در این مراسم اظهار داشت: اگرچه کریدور شمال-جنوب در سال ۲۰۰۰ تاسیس شده است اما  ما نگاه جدیدی به آن داریم و امیدواریم مشارکت های این‌چنین به بهبود و ارتقا همکاری کشورهای عضو کریدور منجر شود.

در ادامه امین ترفع مدیر کریدورهای بین المللی معاونت حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به دستاوردهای جدید وزارت راه و شهرسازی ایران در خصوص کریدور شمال-جنوب گفت:‌ از سوراب کومار به خاطر اقدامات شایان ایشان برای برگزاری آیین پرچم در تهران تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه «برگزاری آیین پرچم رالی دوستی کریدور شمال-جنوب در تهران از اهمیت بالایی برخوردار است» یادآور شد: حدود پنج ماه آینده برگزاری اجلاس وزرای حمل‌ونقل کشورهای عضو کریدور شمال-جنوب به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

ترفع خاطرنشان کرد: خوشبختانه موفق به تدوین استراتژی‌ها و راهکارهای جدیدی برای کمک به راه‌اندازی کریدور شمال-جنوب با همکاری کشورهای هند، روسیه و آذربایجان شده‌ایم.