شناسهٔ خبر: 52946 - سرویس استان‌ها

۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور؛

آزمون ورود به حرفه مهندسان در خراسان شمالی برگزار می‌شود

آزمون سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران در روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه امسال همزمان و هماهنگ با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، جواد عمادیان‌فر گفت: ثبت‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسان به صورت هماهنگ از تاریخ ۹۶/۱۱/۳۰ انجام گرفته است.

عمادیان‌فر افزود: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان (پایه سه) در رشته‌های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، تأسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت) تأسیسات برقی (طراحی و نظارت)، شهرسازی، ترافیک و نقشه‌برداری جهت اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در تاریخ ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه به طور هماهنگ و همزمان توسط شرکت خدمات آموزشی کشور در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: لازم به ذکر است محل آزمون واقع در دانشگاه بجنورد است.

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اظهار کرد: داوطلبان محترم در روزهای ۹۷/۲/۱۷ لغایت ۹۷/۲/۱۹ جهت تهیه پرینت کارت شناسایی آزمون ورود به حرفه مهندسان از طریق وب‌سایت به آدرس  www.inbr.ir اقدام نمایند.