شناسهٔ خبر: 53002 - سرویس استان‌ها

مدیركل راه وشهرسازی استان اصفهان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی پروژه تیران – سامان از نیمه اردیبهشت ماه

جلسه مدیركل راه وشهرسازی استان اصفهان گفت: عملیات اجرایی دو بانده كردن 8 كیلومتر پروژه تیران – سامان در صورت آزادسازی توسط شهرداری از نیمه اردیبهشت سال جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان اصفهان، جلسه ای به منظور رفع مشكلات شهرستان تیران و كرون در حوزه راه وشهرسازی با حضور حجت اله غلامی مدیر كل راه وشهرسازی، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، علی رحمانی فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستان در محل راه وشهرسازی استان برگزار شد.

 در این جلسه و با توجه به نیاز راههای روستایی شهرستان به روكش آسفالت، توسط راه وشهرسازی 175 تن  قیر به راههای روستایی نسیم آباد و افجان و 140 تن قیر به روستای مباركه به شرط تنظیم تفاهم نامه و ارائه GPS توسط شهرستان تامین خواهد شد.

جاده تیران به سامان نیز از جمله موارد مطروحه توسط مسئولین شهرستان بود كه در اینخصوص مقرر شد با آغاز انجام عملیات 2 كیلومتر توسط اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده ای از این محور و با آزادسازی مسیر توسط شهرداری، عملیات راهسازی 6 كیلومتر نیز توسط راه وشهرسازی انجام شود .

مدیركل راه وشهرسازی استان اصفهان در این باره گفت: عملیات اجرایی دو بانده كردن 8 كیلومتر پروژه تیران – سامان در صورت آزادسازی توسط شهرداری از نیمه اردیبهشت سال جاری آغاز خواهد شد.