شناسهٔ خبر: 53048 - سرویس استان‌ها

در استان اردبیل انجام شد:

بازدید استاندار اردبیل از دو پروژه شهرستان پارس‌آباد

بازدید استاندار اردبیل و هیئت همراه از طرح چهار بانده کردن جاده پارس‌آباد- سربند و بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان پارس‌آباد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، استاندار اردبیل به همراه نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از پروژه‌های چهارخطه پارس‌آباد – سربند و بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی پارس‌آباد بازدید کرد.

در این بازدید محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن ارائه توضیحات لازم در خصوص روند اجرای پروژه با اشاره به مشکلات اجرائی موجود از جمله: وجود تأسیسات زیربنایی در بستر اجرایی پروژه، مشکلات تأمین مصالح روسازی و... خواستار مساعدت استاندار محترم جهت تسریع در اجرای چهارخطه پارس‌آباد – سربند شد.

حیدری همچنین با توجه به تکمیل ساختمان بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی پارس‌آباد، تسریع در تحویل پروژه توسط وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی را جهت خدمات‌رسانی بهتر در منطقه خواستار شد که استاندار محترم نیز با اشاره به اهمیت موضوع توسعه بزرگراهی استان مخصوصاً در محدوده پروژه و همچنین نیاز به ارائه خدمات بیمارستانی مناسب در منطقه، جهت مرتفع شدن مشکلات موجود پروژه چهارخطه و تسریع در تجهیز بیمارستان تأکید داشته و راهنمایی‌های لازم را ارائه داد.