شناسهٔ خبر: 53099 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان:

علاوه بر ارتقاء سطح راه‌ها به دنبال رونق اشتغال‌زایی در این حوزه هستیم

حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در پایان جلسه بازگشایی مناقصه پروژه‌های بهسازی قطعه دوم محور آزادشهر-خوشییلاق و رامیان-سه‌راهی اولنگ گفت: علاوه بر ارتقاء سطح کیفیت و ایمنی راه‌ها به اشتغال‌زایی در این حوزه نیز اهمیت می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در گفتگو با پایگاه خبری این اداره کل گفت: صنعت راه و ساختمان به عنوان یکی از مولدهای اصلی اشتغال در کشور محسوب شده و اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان نیز به این موضوع کاملاً واقف و در اقدامات خود به این موضوع نگاه ویژه‌ای دارد.

محبوبی افزود: برگزاری چندین نشست تخصصی با انجمن پیمانکاران راه و ساختمان، تأسیسات و بخش خصوصی فعال استان در این حوزه در رابطه با هم‌افزایی و فعال شدن در این راستا از اقداماتی بوده است که در سال ۹۶ و سال جاری صورت گرفته است.

این مقام مسئول در همین رابطه ادامه داد: قطعاً حضور و مشارکت بخش خصوصی فعال در استان تا حدودی به رفع معضل اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی راه و ساختمان و افرادی که در این زمینه اشتغال دارند کمک خواهد کرد که با برگزاری جلسه مناقصه عمومی این دو پروژه بزرگ در استان و مشخص شدن برندگان مناقصه که دو شرکت بومی بودند امید داریم در نیل به این هدف گام‌های خوبی برداشته شود.

گفتنی است پروژه‌های بهسازی قطعه دوم محور ترانزیتی آزادشهر-خوشییلاق و رامیان- سه‌راهی اولنگ با اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال به‌زودی در سه‌ماهه اول امسال اجرایی خواهد شد.