شناسهٔ خبر: 53104 - سرویس استان‌ها

اسدی مطرح کرد؛

جزئیات برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان قم

آزمون رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان هم‌زمان با سراسر کشور در استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، اسماعیل اسدی گفت: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه امسال هم‌زمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوری‌های نوین ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قم افزود: داوطلبین واجد شرایط در هفت رشته مهندسی شامل: معماری بخش‌های (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران بخش‌های (نظارت، محاسبات و اجرا)، تأسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تأسیسات برقی (طراحی و نظارت) شهرسازی، ترافیک و نقشه‌برداری (طراحی و نظارت) جهت اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در پایه ۳ در آزمون شرکت می‌نمایند.

اسدی ضمن بیان اینکه ثبت‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسان به‌صورت هماهنگ از تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ صورت پذیرفته است اعلام کرد: محل برگزاری آزمون در محل دانشگاه قم، واقع در بلوار غدیر، بعد از شهرک قدس است.

رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوری‌های نوین ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان اظهار کرد: داوطلبان محترم جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می‌توانند در روزهای ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ لغایت ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ از طریق وب‌سایت به آدرس www.inbr.ir اقدام نمایند.