شناسهٔ خبر: 53106 - سرویس استان‌ها

حق‌شناس خبر داد:

برگزاری هفتمین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسین در لارستان

لارستان مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان از برگزاری هفتمین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسین، کاردان‌های فنی و تعیین صلاحیت معماران تجربی در لارستان هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محیا حق‌شناس مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان از برگزاری هفتمین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسین، کاردان‌های فنی و تعیین صلاحیت معماران تجربی، روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری در لارستان هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

حق‌شناس اظهار کرد: این اولین آزمونی است که در سال ۹۷ برگزار خواهد شد و ۶۵۲ نفر شرکت‌کننده در هفت رشته اصلی ساختمان شامل: عمران، معماری، شهرسازی، تأسیسات مکانیکی و برقی، نقشه‌برداری و ترافیک با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: ۵۰۲ نفر در روز اول و ۱۵۰ نفر در روز دوم در آزمون شرکت خواهند کرد و سهم خواهران از این تعداد ۵۶ نفر و برادران ۵۹۶ نفر است.

شایان‌ذکر است متقاضیان می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۹۷ به سامانه آزمون در سایت دفتر مقررات ملی ساختمان به نشانی www.inbr.ir مراجعه نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره تلفن ۰۷۱۵۲۲۴۱۱۶۰ ، اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان تماس حاصل فرمایند.