شناسهٔ خبر: 53166 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری استان همدان تأکید کرد:

ضرورت ایجاد رمپ ویژه توانیابان در مجتمع‌های خدماتی رفاهی

محمد رودباری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان بر ایجاد رمپ ویژه توانیابان توسط مالکان مجتمع‌ها تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری در گفتگویی اظهار کرد: مالکین مجتمع‌های خدماتی رفاهی باید نسبت به ایجاد رمپ برای توانیابان اقدام کرده و آن را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی افزود: باید امکانات تردد و رمپ‌های ورودی و خروجی ویژه توانیابان در این مجتمع‌ها فراهم شود.

رودباری در ادامه به نظارت‌های مستمر از مجتمع‌های خدماتی رفاهی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر گروه کارشناسان بازرسی به شکل برنامه‌ریزی شده و هفته‌ای یک‌بار به اتفاق اعضایی از کارشناسان ادارات ذیربط از مجتمع‌های ایجاد شده در محورهای استان بازدید می‌کنند.

مدیرکل راهداری استان همدان بر نظافت تجهیزات و تأسیسات، بهسازی نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، نظافت و بهداشت غذاخوری‌ها و ترمیم فیزیکی محوطه مجتمع‌ها تأکید و تصریح کرد: در ایام نوروز نیز بازدیدهای انجام شده در دو مرحله توسط کارشناسان بازرسی انجام شد که در مرحله اول ایرادها شناسایی و گزارش و سپس طی نامه‌های تأکیدی برای اصلاح امور اقدام شد.

این مسئول با بیان اینکه در مرحله دوم نیز کنترل و نظارت نحوه خدمات‌رسانی برای ایام نوروز اجرایی شد، گفت: در این مرحله حدود ۴ هزار و ۸۰۰ نفر ساعت در مراحل متعدد بازدید انجام شد.

رودباری اضافه کرد: در مکاتبات متعدد و پیگیری از مالکین مجتمع‌ها خواسته شد تا هر چه سریع‌تر نسبت به مشکلات موردی اعلام شده اقدام کنند.