شناسهٔ خبر: 53238 - سرویس وزارتی

صبح امروز انجام شد:

بازدید وزیر راه و شهرسازی از سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مراسم وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به همراه تعدادی از معاونان خود از سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی صبح امروز ۲۰ اردیبهشت‌ماه دکتر عباس آخوندی به همراه معاونین خود در حوزه‌های مسکن و ساختمان، سازمان مجری و تعدادی از مدیران کل وزارت‌خانه از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه به همراه تعدادی از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از وزیر و هیئت همراه استقبال کردند.

جوادی پیشنهادات وزارت فرهنگ و ارشاد به همراه گزارشی از عملکرد بازدید روزانه را در این بازدید به وزیر راه و شهرسازی ارائه کرد.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: امروز تا قبل از ظهر بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند که این مقدار تا پایان وقت به حدود ۳۵۰ هزار نفر می‌رسد.

وی با اعلام این مطلب که بازدید از نمایشگاه کتاب نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است گفت: ۵۳ کشور در نمایشگاه کتاب حضور دارند و صربستان امسال میهمان ویژه سی و یگمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب است.

گفتنی است در مراسم بازدید از نمایشگاه دکتر آخوندی از خانه کتاب، نشر هرمس، انتشارات پارسه، انتشارات دارالکتاب الاسلامیه و همچنین کارنامه و نشر چشمه بازدید کرد.

شایان ذکر است در این مراسم حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان و محمدجعفر علیزاده مدیرعامل سازمان مجری و تعدادی دیگر از مدیران وزارتخانه وزیر راه وشهرسازی همراهی کردند./