شناسهٔ خبر: 53253 - سرویس استان‌ها

همزمان با سراسر كشور :

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در خراسان شمالی/ رقابت ۱۶۷۰ نفر داوطلب در آزمون

آزمون سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت‌: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان همزمان در سراسر كشور در خراسان شمالی در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی ، جواد عمادیان فر گفت :  همزمان با سراسر کشور آزمون‌ ورود به حرفه مهندسان امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷ به طور سراسری، ساعت ۹ صبح برگزار شد و تا فردا جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷ در دو نوبت صبح و عصر در دانشگاه بجنورد ادامه دارد .

عمادیان فر افزود: در این آزمون ۱۶۷۰ نفر داوطلب شامل ۲۵۸ نفر خانم و ۱۴۱۲ نفر آقا در هفت رشته مهندسی معماری بخش‌های نظارت، طراحی و اجرا، مهندسی عمران بخش‌های نظارت، محاسبات و اجرا، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک در پایه سه جهت دریافت پروانه اشتغال به‌کار به رقابت می‌پردازند.

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی در پايان گفت: کلیه سوالات آزمون به صورت تستی است و فقط در گروه طراحی معماری سوالات تشریحی است. ضمنا نتايج اين آزمون از طریق وب سایت www.inb.ir  در تاریخ ۰۱/۰۵/۱۳۹۷ به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

همزمان با روز برگزاری این آزمون معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و ریاست سازمان نظام مهندسی استان در دانشگاه بجنورد حضور یافتند و  از نزدیک در جریان روند برگزاری آزمون‌ها قرار گرفتند./