شناسهٔ خبر: 53276 - سرویس استان‌ها

در زاهدان صورت گرفت:

بازدید اعضاء کمیسیون عمران مجلس از پروژه‌های بازآفرینی شهرستان زاهدان

بازدید اعضاء کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های بازآفرینی شهرستان زاهدان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، مسعود مالکی مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان هدف از این بازدید را بررسی اجرایی و روند اجرای کار و پیشرفت پروژه‌ها و بررسی مشکلات پیرامون اعلام کرد.

مالکی افزود: تکمیل مدرسه ۲۱ کلاسه و سالن ورزشی شیرآباد با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۶۸۳۹ میلیون ریال اعتبار و بهسازی مدرسه شهید سالاری با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۹۷۵ میلیون ریال اعتبار هزینه شده در حال اجراست.

وی ادامه داد: بهسازی آسفالت خیابان شهید باقری با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۹۷۰۹ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز و آسفالت خیابان ۳۰ متری منشعب از بلوار کشاورز با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۸۲۴۲ میلیون ریال اعتبار نیز در حال انجام است.

وی همچنین بازارچه محله‌ای شیرآباد با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۹۳۲ میلیون ریال اعتبار، بهسازی معابر شیرآباد با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۵۰۰ میلیون ریال اعتبار و تکمیل مسیل شیرآباد با ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۶۸۱۵ میلیون ریال اعتبار هزینه شده را از دیگر پروژه‌های شهرستان زاهدان نام برد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: نماسازی دیواره‌های بلوار سیدالشهدا با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۳۶۳۳ میلیون ریال اعتبار هزینه شده، پارک محله‌ای بلوار سیدالشهدا با ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی و ۹۱۱ میلیون ریال اعتبار هزینه شده و پیاده‌روسازی بلوار سیدالشهدا با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۳۴۱۲ میلیون ریال اعتبار در حال اجرا هستند.

مالکی، بهسازی معابر حسین‌آباد زابل با ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۱۷۸۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده و جدول‌گذاری و زیرسازی آسفالت اسلام‌آباد با ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۵۲۱۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده را نیز از پروژه‌های بازآفرینی شهرستان زاهدان نام برد.