شناسهٔ خبر: 53297 - سرویس ریلی

برگزاری نمايشگاه انتظار در ايستگاه راه‌آهن مشهد

نمایشگاه نمايشگاه تابلوهای مصور سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) با عنوان نمايشگاه انتظار به مدت ۱۰ روز در محل سالن مسافری ايستگاه راه‌آهن مشهد در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي راه‌آهن خراسان، نمايشگاه تابلوهاي مصور سالروز ولادت حضرت مهدي (عج) با عنوان نمايشگاه انتظار به مدت ۱۰ روز در محل سالن مسافري ايستگاه راه‌آهن مشهد در حال برگزاري است.

مديركل راه‌آهن خراسان گفت: در اين نمايشگاه ضمن نمايش تابلوهاي مناسبتي با عکس‌ها و متن‌هایی جذاب و ارائه توضيحاتي توسط ۱۵ كارشناس براي مردم و مخاطبين، يك سير داستاني از اولين تا آخرين تابلو طي شده كه عظمت وجودي و ابعاد مختلف شخصيتي امام زمان(عج) براي حاضران شرح داده می‌شود و مخاطب را به مقام شامخ شخصيت حضرت صاحب‌الامر معطوف می‌دارد.

ضيايي مهر افزود: با طراحي فضاي مجزا از فضاي ارائه تابلوها، فضايي به‌عنوان غرفه كودك در نظر گرفته‌شده كه در زمان استفاده مسافرين از ديدن تابلوها می‌توانند كودكان خود را جهت استفاده از بازی‌های در نظر گرفته‌شده و همچنين بهره‌مندی از غرفه نقاشي مستقر نمايند و در پايان بادكنك و مداد رنگي به‌عنوان هديه بين كودكان توزيع می‌گردد.

شایان‌ذکر است كه علاوه بر وجود غرفه كودك، غرفه‌ای ويژه عكاسي جهت گرفتن عكس يادگاري با دوربين حرفه‌ای در نظر گرفته‌شده و تصاوير به‌صورت فايل در اختیار مخاطبين قرار می‌گیرد.