شناسهٔ خبر: 53520 - سرویس مسکن و شهرسازی

طاهرخانی در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های شهرهای جدید کشور بیان کرد:

تأکید بر نقش حیاتی روابط عمومی‌ها در معرفی شهرهای جدید در سطح کشور/ ضرورت پیگیری اجرای پروژه‌های شاخص در شهرهای جدید از سوی حوزه روابط عمومی

حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر راه وشهرسازی در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های شهرهای جدید کشور بیان کرد: قطعا روابط عمومی‌ها در نهادینه کردن و معرفی فرصت‌ها و تصویر مناسب از شهرهای جدید بسیار نقش حیاتی دارند که قطعا در صورت ارائه عملکرد خوب می‌تواند تا حد زیادی کار مدیران اجرایی را تسهیل کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های شهرهای جدید کشور نوع فعالیت شهرهای جدید در این حوزه را با سایر بخش‌ها و حوزه‌های وزارت راه و شهرسازی متفاوت دانست و گفت: شرکت عمران شهرهای جدید یک مجموعه توسعه‌ای بوده و در ازای تحویل یک منطقه بدون اجرای هیچ گونه پروژه عمرانی یک منطقه سکونتگاهی را تحویل می‌دهد.

طاهرخانی در این راستا نقش روابط عمومی‌ها را در این حوزه بسیار برجسته و مهم تلقی کرد و افزود: قطعا روابط عمومی‌ها در نهادینه کردن و معرفی فرصت‌ها و تصویر مناسب از شهرهای جدید بسیار نقش حیاتی دارند که قطعا در صورت ارائه عملکرد خوب می‌تواند تا حد زیادی کار مدیران اجرایی را تسهیل کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید براینکه روابط عمومی‌ها نباید حوزه کاری خود را به فضای داخلی شرکت محدود کنند گفت:  قطعا این حوزه باید دیدی شهری داشته و رویدادهای مثبت درون شهر را منعکس کنند گفت: این اقدام می‌تواند زمینه‌ساز موضوعات و رویدادهای فرهنگی و اجتماعی خوبی در شهرهای جدید باشد.

طاهرخانی در ادامه سخنان خود با تأکید براینکه نبود باکس اجتماعی در شهرهای جدید در شرایط فعلی مسئولیت روابط‌ عمومی‌ها را دوچندان می‌کند گفت: این حوزه باید جو شهرهای جدید را مدیریت کرده و وجه مهم و استراژیک خود را حفظ می‌کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه روابط عمومی‌ها می‌توانند از طریق ایجاد سایت‌ها و کانال‌ها ارتباط خود با مشتری‌ها و شهروندان را تسهیل بخشند گفت: به اعتقاد من حاصل کار مدیران که برآیند فعالیت در شهرها را مثبت می‌کند و باید از طریق روابط عمومی‌ها به خوبی منعکس شود.

وی در ادامه مخاطب اصلی روابط عمومی‌ها را شهروندان شهرهای جدید دانست و گفت: این حوزه باید با انعکاس فعالیت‌‌های متنوع و مثبت در سطح شهرها جو را مثبت تر کرده و از رویکردهای صرفا منفعلانه خارج شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی انتشار اخبار یک رویداد فرهنگی  و ایجاد خدمات روبنایی و زیربنایی قطعا می‌تواند اثری مثبت و بسیار مؤثر بر روی شهروندان یک شهر بگذارد گفت: پیگیری انعکاس اخبار انجام پروژه‌های شاخص و استخراج و ابلاغ آن‌ها در سطح شهر نیز وجه عمومی و اجتماعی بسیار قوی داشته که باید از سوی روابط عمومیهای شهرهای جدید انجام شود./