شناسهٔ خبر: 53635 - سرویس استان‌ها

در استان اردبیل صورت گرفت:

بازدید از راه‌های اصلی در حال احداث استان اردبیل

راهسازی با حضور معاون ساخت و توسعه راه‌های کشور و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از پروژه راه‌های اصلی در حال احداث استان بازدید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، با حضور محمدرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه‌های کشور و مدیرکل راه و شهرسازی استان از عملیات اجرایی راه‌های چهارخطه اردبیل ـ مشگین شهر و چهارخطه اردبیل – سرچم و چهارخطه پارس‌آباد – سه‌راهی سربند و همچنین از پروژه در حال احداث راه اصلی رضی- امیرکندی بازدید به عمل آمد.

کدخدازاده در ادامه بازدید گفت: در بحث اعتبارات خوشبختانه در استان اردبیل با همت و پیگیری‌های مجمع نمایندگان استان و استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی اتفاقات خوبی افتاده و با افزایش روبرو هستیم.

وی ادامه داد: محور پارس‌آباد- سربند با توجه به ترافیک بالا و حوادثی که در این محور اتفاق می‌افتد به علت لزوم تسریع و اهمیت انتخاب پیمانکار، برای این پروژه انجام شده و در حال حاضر پیمانکاران مشغول کار هستند.

وی افزود: امیدواریم در سال جاری میزان قابل‌توجهی از این محور را که از پارس‌آباد تا سه‌راهی سربند به مناقصه رفته بتوانیم قسمت عمده‌ای را زیر ترافیک بصورت چهار بانده ببریم تا مردم بتوانند ترافیک ایمنی را در این محور داشته باشند.