شناسهٔ خبر: 53666 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری خراسان شمالی عنوان کرد:

حمایت از ایجاد پایانه اختصاصی مسافری در شهرهای خراسان شمالی

علی اصغر بديعی مقدم مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: سرمایه‌گذاران برای تأسیس و ایجاد پایانه اختصاصی مسافری در شهرهای استان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی مقدم با تأکید بر اینکه ایجاد پایانه‌های اختصاصی مسافری یکی از طرح‌های جدید برای ارتقای خدمات‌رسانی به مسافران است، اظهار کرد: از اجرای این طرح توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی استقبال می‌کنیم.

وی افزود: بر اساس قانون، امکان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ایجاد و بهره‌برداری از پایانه‌های اختصاصی حتی در شهرهایی که پایانه عمومی دارند فراهم شده است و این امکان می‌تواند توسعه فضاهای ارائه خدمات را گسترش دهد.

وی عنوان کرد: اکنون وضعیت پایانه‌ها در شهرهای استان درشان مردم عزیز استان نیست و باید سطح خدمات به مسافران ارتقاء یابد اما شهرداری‌ها به علت کمبود اعتبار و... تاکنون نتوانسته‌اند در این خصوص به خوبی اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی تصریح کرد: ورود بخش خصوصی به ایجاد پایانه مسافربری می‌تواند گامی برای ارتقای رضایت‌مندی مسافران باشد.