شناسهٔ خبر: 53682 - سرویس استان‌ها

مشایخی خبر داد:

برگزاری دومین جلسه کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی

بتن مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از برگزاری دومین جلسه کمیته مصالح ساختمانی با موضوع بررسی عملکرد کارگاه‌های تولید بتن آماده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، علیرضا مشایخی مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از برگزاری دومین جلسه کمیته مصالح ساختمانی با موضوع بررسی عملکرد کارگاه‌های تولید بتن آماده به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان خبر داد.

این جلسه با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی امر ساخت‌وساز ازجمله فرمانداری، شهرداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، نظام‌مهندسی ساختمان، استاندارد و تحقیقات صنعتی و شرکت شهرک‌های صنعتی در محل سالن کنفرانس این اداره کل خبر داد.

این جلسه به بررسی و پایش روند تولید و مشکلات پیش روی صنعت بتن و برنامه‌ریزی در جهت استفاده حداکثری از توان تولیدکنندگان اختصاص داشت.

مشایخی افزود:  این کمیته در نظر دارد طی برنامه‌ای مدون از فرآیند تهیه و تولید مصالح ساختمانی در محل کارگاه‌ها و کارخانه‌های ذی‌ربط بازدید به عمل‌آورده و از نزدیک کیفیت و غنای مصالح تولیدی را زیر نظر خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در کارگاه‌ها و یا کارخانه‌های مذکور، نسبت به توقف خط تولید اقدام و پیگیر اصلاح نواقص خواهد بود.