شناسهٔ خبر: 53707 - سرویس هوایی

معاون عمليات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران خبر داد:

سکوت ۴ ساعته فرودگاه‎های تهران به احترام امام راحل

فرودگاه مهرآباد معاون عمليات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران گفت: همزمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران حضرت امام خمينی(ره)، پروازهای فرودگاه‌های تهران به مدت چهار ساعت تعطيل می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سعيد اكبری گفت: براساس اطلاعيه هوانوردی شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران، روز دوشنبه (۱۴ خرداد ۱۳۹۷) پروازهای ظهر فرودگاه‌هاي بين‌المللي امام خمينی(ره)، مهرآباد و پيام تعطيل خواهد بود.

وی با اشاره به همزمانی این روز با ماه رمضان گفت: با توجه به اینکه مراسم در بعدازظهر این روز برگزار می‎شود، پروازهای این فرودگاه‎ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ تعطیل خواهد شد.

اکبری ادامه داد: تعطيلی فرودگاه‌های مذکور به تمامي شرکت‌های هواپيمايی داخلی و خارجی اعلام و اطلاعيه های هوانوردی صادر شده است و آن شرکت‌ها موظفند برنامه پروازی خود را به‌گونه‌ای تنظيم کنند که برای ساعات مذکور بليتی صادر نشود. در ضمن، همه پروازهای قبل و بعد از ساعات اعلام شده، طبق برنامه انجام خواهد شد.

گفتنی است، مانند سال‎های گذشته در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در مسیر تهران – قم محدودیت ترافیکی وجود خواهد داشت و مسافران و مراجعان به فرودگاه امام خمینی(ره) می‎توانند از مسیر تهران- ساوه استفاده کنند.