شناسهٔ خبر: 54020 - سرویس جاده‌ای

نمایندگان رانندگان کامیون با صدور بیانیه مطرح کردند:

برائت از هرگونه رفتار ساختارشکنانه و تجدید میثاق رانندگان کامیون با نظام و رهبری/ اتخاذ تصمیمات موثر از سوی آخوندی و ربیعی

کامیون گروهی از نمایندگان کانون ها و انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان حمل کالای سراسر کشور با امضای نامه‌ای با آخرین تصمیمات گرفته شده در جلسه با وزیر راه و شهرسازی و وزیر کار را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گروهی از نمایندگان کانون ها و انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان حمل کالای سراسر کشور با امضای نامه‌ای با آخرین تصمیمات گرفته شده در جلسه با وزیر راه و شهرسازی و وزیر کار را اعلام کردند. 

در متن این نامه که به امضای نمایندگان انجمن های صنفی رانندگان ناوگان حمل کالاهای سراسر کشور رسیده است، آمده:

ملت شریف و غیور ایران اسلامی رانندگان و کامیونداران تلاشگر عرصه حمل و نقل جاده‌ای کشور

در طی دیدار و گفتگو با جناب آقای دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی این بیانیه به شرح ذیل صادر می‌گردد:  

در پی بروز تجمعات اعتراضی کامیونداران و رانندگان عزیز و طرح مطالبات و خواسته‌های قانونی و به حق شما عزیزان در طی چند روز اخیر، اینجانبان بعنوان نمایندگان قانونی و صنفی شما با برگزاری جلسات و نشست‌های متعدد با نمایندگان محترم مجلس در کمیسیون‌های تخصصی و وزارتخانه‌های محترم راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مراجع مرتبط مسائل مشکلات و مطالبات مطرح گردید و تصمیمات موثری اتخاذ گردید که در روزهای آتی عملا شاهد انجام و اجرایی شدن آنها خواهیم بود. بنابراین ضمن تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعلام برائت از هرگونه مورد ساختارشکنانه تاکید می‌نماییم با نظام و دولت خدمتگزار همراه و همگان جهت حل و فصل مطالبات خواهیم بود. لذا انتظار می‌رود کامیونداران و رانندگان غیور و پرتلاش با اطمینان به نمایندگان قانونی خود به فعالیت روزمره خود ادامه داده و منتظر اخبار به نتیجه رسیدن مطالبات و درخواست‌ها در روزها و هفته‌های آتی باشند.