شناسهٔ خبر: 54054 - سرویس مسکن و شهرسازی

به منظور بازدید انجام گرفت:

حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در پایگاه خبری/ تأکید بر نقش چشمگیر پایگاه خبری در اشاعه اطلاعات صحیح در حوزه عمرانی

هوشنگ عشایری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ضمن بازدید از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص نحوه اجرایی شدن برنامه ملی بازآفرینی شهری با این رسانه به گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی هوشنگ عشایری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران امروز سه‌شنبه ۸ خردادماه به همراه چند تن از مدیران این شرکت از پایگاه خبری بازدید کرد.

عشایری در این اقدام ضمن بازدید از تحریریه پایگاه خبری درخصوص اهداف، ارکان و ابعاد گوناگون برنامه ملی بازآفرینی شهری توضیحاتی را ارائه کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این گفتگو ضمن تأکید بر نقش چشمگیر پایگاه خبری در اشاعه اطلاعات صحیح در حوزه وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: خوشبختانه پایگاه خبری ارتباط بسیار خوبی با تمامی استان‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی داراست که به عقیده من یکی از امتیازات این مجموعه به شمار می‌رود چراکه صدای یک مدیر اداره راه و شهرسازی در یکی از شهرستان‌های دورافتاده را منتشر و به گوش مسئولان می‌رساند.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران همچنین در این گفتگو نکاتی را پیرامون نحوه شناسایی ۲۷۰۰ محله و چگونی اجرایی شدن برنامه به کمک توسعه‌گران و تسهیل‌گران ارائه کرد که در اخبار بعدی منتشر خواهد شد.

گفتنی است در این بازدید امیرحسین قزوینی عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران و حبیب خراسانی مدیرکل مرکر مطالعات اجتماعی و ارتباطات، عشایری را همراهی کردند./