شناسهٔ خبر: 5419 - سرویس استان‌ها

بازديد نماينده وزير نيرو در مسكن مهر از پروژه‌هاي برق‌رساني استان يزد

بازدید نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر گفت: كارهاي مناسبي در حوزه برق رساني به مسکن مهر در تويط دولت انجام شده و هیچ واحدی از پروژه مسکن مهر با مشکل زیرساختی به مردم تحویل داده نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهندس محمد رضا امیرکمالی در جمع مديران عامل شركت هاي صنعت آب و برق پس از بازديد از چند طرح مسكن مهر عنوان كرد: ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور با تکمیل زیرساخت های آب، برق و فاضلاب با تعامل خوب وزارتخانه های نیرو و راه و شهرسازی در سال ۹۳ به بهره برداری رسيده است.

وی یادآور شد: تاکنون ۱۴۰هزار واحد در کشور به بهره برداری رسیده است و امیدواریم در سال آینده مابقی واحدها نيز به بهره برداری برسد.

 مهندس محمدرضا صحتي ، مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان يزد در حاشيه بازديد نماينده وزير نيرو در مسكن مهر گفت : افزون بر ۱۳هزار هشتصد پروژه مسكن مهر در استان يزد وجود دارد كه ۸۵ درصد آن تكميل شده است.

 وي با بيان اينكه تاكنون يكصد و ۲۰ ميليارد ريال براي تامين برق اين پروژه ها هزينه شده است، افزود: براي تكميل پروژه هاي برق رساني باقي مانده،  افزون بر ۴۶ هزارميليون ريال ديگر اعتبار هزينه لازم است.

 مهندس صحتي يادآور شد: از تعداد يازده  هزار  و ۶۱۳  قرارداد تامين انشعاب ، بالغ بر ۱۰ هزار و دويست و هفتاد و چهار انشعاب خريداري شده برق دار و به مجموعه مشتركين برق افزوده شد.

 اين مقام مسئول در صنعت برق توسعه ۵۳ هزار متري شبكه فشار متوسط و نصب ۱۲۱ دستگاه پست هوايي در اين پروژه ها را متذكر شد.