شناسهٔ خبر: 54250 - سرویس جاده‌ای

پلیس راه مازندران خبر داد:

ممنوعیت یک هفته ای تردد کامیون در محورهای استان مازندران

کامیون پلیس راه مازندران با اعلام محدودیت های ترافیکی محورهای این استان در تعطیلات پیش رو ، از ممنوع شدن تردد روزانه هرگونه کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از فردا یکشنبه خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا ، روزهای دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری برابر با ۱۴، ۱۵ و ۱۶ خرداد به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و سالروز شهادت امام علی (ع) تعطیل رسمی است.

با توجه به وصل شدن این تعطیلات با دو روز پایانی هفته که حجم سفر به مازندران را افزایش می دهد ، پلیس راه محدودیت های ترافیکی یک هفته ای را برای تردد روان در محورهای استان در نظر گرفته است.

بر اساس اعلام پلیس راهور ، محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه سیزدهم خرداد آغاز می شود و تا ۶ صبح شنبه نوزدهم خرداد برقرار است.

بر این اساس ، تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی در این مدت در محورهای کندوان و هراز ممنوع خواهد بود .

محور کندوان

 رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت ۱۲ تا ۲ بامداد روز یکشنبه سیزدهم خرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد در همین روز از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه می شود.

همچنین برای تسهیل در برگشت زائرین حرم حضرت امام خمینی (ره) به سمت شمال و در صورت سنگینی حجم تردد پس از پایان مراسم از ساعت ۱۹ روز دوشنبه چهاردهم خرداد تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه ازساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز سه شنبه پانزدهم خرداد از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه می شود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه هیجدهم خرداد تا ۲ بامداد روز شنبه نوزدهم خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه نوزدهم از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر ، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی ، ادامه دارد .

محورهراز

رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است .

براساس اعلام پلیس راه کشور، تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه سیزدهم خرداد و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای دوشنبه ، سه شنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری از محور هراز ممنوع است.

همچنین تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح روز جمعه هیجدهم تا ۱۲ روز شنبه نوزدهم خرداد از محور هراز ممنوع است .

محور فیروزکوه

 تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا ( یکشنبه ) و از ساعت ۸ تا ۲۲ روز های دوشنبه ، سه شنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری و همچنین از ساعت ۸ صبح روز جمعه هیجدهم تا ۸ صبح روز شنبه نوزدهم خرداد از محور فیروزکوه ممنوع است .