شناسهٔ خبر: 54345 - سرویس بنادر و دریانوردی

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر خبر داد:

راه اندازی آزمایشی ترمینال مکانیزه مواد معدنی در بندرخرمشهر

بندر خرمشهر مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: ترمینال مکانیزه مواد معدنی در بندرخرمشهر به صورت آزمایشی راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد محسنی، مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: با راه اندازی ترمینال مکانیزه مواد معدنی به صورت آزمایشی، این ترمینال هفته دولت به صورت رسمی مورد بهر ه برداری قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: ترمینال مکانیزه مواد معدنی در راستای کاهش خطرات آلودگی زیست محیطی ناشی از تخلیه و بارگیری مصالح ساختمانی بویژه کلینکر و همچنین توجه به سلامتی شهروندان خرمشهری صورت می گیرد.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر افزود: دیوار کشی بتنی ۳ متری در ترمینال مکانیزه مواد معدنی بندر خرمشهر صورت گرفته و به دستگاه مه پاش و شوتینگ اب نیز مجهز شده است.

وی در خصوص تهیه ماشین آلات این ترمینال گفت: یک دستگاه شیپ لودر با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تن که ظرفیت بارگیری بالایی برای بارگیری مواد معدنی دارد توسط بخش خصوصی خریداری شده و تهیه یک دستگاه دیگر نیز در دست اقدام است.این ترمینال زمینه فرصت های شغلی جدید فراهم می کند.