شناسهٔ خبر: 54370 - سرویس استان‌ها

بازدید از پروژه کنارگذر رزن و کریدور شمال استان همدان

بازدید معاون ساخت و توسعه راه‌های کشور همراه با مسئولان استانی از پروژه کنارگذر رزن و کریدور شمال استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، با حضور محمدرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه‌ها، سقندلی مشاوراجرایی معاونت ساخت و توسعه راه‌های وزارت راه و شهرسازی، لطفی نماینده شهرستان رزن، فرهاد فرزانه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان، سلامتی فرماندار شهرستان رزن، نادیان معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل و سایر مسئولین از کریدور شمال استان و کنار گذر شهر رزن بازدید بعمل آمد.

طی بازدید معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و مدیر کل آزادراه‌های وزارت راه و شهرسازی از وضعیت کریدور شمال استان همدان و پروژه کنارگذر تصمیمات مهمی در خصوص تأمین اعتبارجهت اقدامات اجرایی اتخاذ شد.

فرماندار شهرستان رزن بیان کرد: در این بازدید در خصوص تأمین اعتبار در راستای تملک زمین‌های مالکان مسیر هر دو پروژه نیز دستوراتی صادر شد.

وی اظهار کرد: احداث تقاطع غیر هم‌سطح در ورودی همدان- رزن و احداث میدان در ورودی آوج به رزن که به عنوان مکمل پروژه کنارگذر در طرح می‌باشند، در راستای تسریع در روند پروژه مورد تاکید معاون وزیر کشور بوده است.

سلامتی درخاتمه گفت: مشکلات و اولویت این پروژه‌ها معین شد و طی جلسه‌ای با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی حاصل این سفر صورت جلسه خواهد شد.

لازم به ذکر است وضعیت کریدور شمال استان از مسیر اصله به اورقین به طول ۸۱ کیلومتر است که ۶۱ کیلومتر آن در حوزه شهرستان رزن است.