شناسهٔ خبر: 54372 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

روشن شدن ۳ نقطه محور پرحادثه استان مرکزی

علی زندی فر سه نقطه از محورهای پرحادثه استان مرکزی با اعتبار سه هزار میلیون ریال با تلاش اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با جدیت تمام در حال تکمیل شدن می باشد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اعلام این خبر افزود: روشنایی تقاطع ازنوجان محور خمین-محلات ، تقاطع فرنق محور خمین-الیگودرز، پیچ  پرحادثه محمود آباد محور آشتیان -راهجرد به منظور دید بیشتر رانندگان  وکاهش تصادفات جاده ای انجام شد.

علی زندی فر با بیان اینکه  روشنایی هر سه نقطه به طور جداگانه با اعتباریک هزار میلیون ریال احداث شده است افزود: نقطه پرحادثه ازنوجان به طول ۷۰۰ متر، تقاطع فرنق به طول یک هزار مترو پیچ محمود آباد به طول ۷۰۰ متر روشن شده اند.

وی با اشاره به اجرای عملیات احداث روشنایی محور ساوه-تهران قدیم و محور نیمور دلیجان افزود:    محور ساوه-تهران قدیم به طول ۲.۵ کیلومتر با اعتبارسه هزارو ۵۰۰میلیون ریال و محور نیمور دلیجان به طول  پنج کیلومتر با اعتبار شش هزارو ۹۰۰میلیون ریال انجام شده است.

زندی فر از تکمیل روشنایی محور دلیجان-محلات به طول ۱.۵ کیلومتر  و  تکمیل سیستم روشنایی محور اراک-فرمهین به طول  پنج کیلومتر خبر داد و گفت: روشنایی این دو محور در مجموع با اعتبار چهار هزار و ۵۰۰ میلیون ریال تکمیل شده است.

وی با بیان تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی جاده های کل استان به طول ۲۵۰ کیلومتر گفت: نقاط مستعد حادثه استان نیز به طول ۶۵۰کیلومتر  و با اعتباردو هزار میلیون ریال خط کشی شده اند و ۲۵۰ کیلومتر در حوزه استان نیز با اعتبارهفت هزار میلیون ریال انجام می شود.

به گفته زندی فر ۲۲۰۰ عدد علائم راهنمایی و رانندگی و ۱۲ کیلومتر حفاظ ایمنی(گاردریل) با اعتبار۱۹۰۰ میلیون ریال در حوزه استحفاظی استان  تهیه و نصب شده است.