شناسهٔ خبر: 54431 - سرویس استان‌ها

با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی صورت گرفت:

بررسی پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شرق استان گلستان

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از بازدید و بررسی پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در شهرستان‌های شرق استان با حضور نمایندگان مجلس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان اظهار کرد: با توجه به عدم توسعه متوازن شرق استان در بخش‌های مختلف علی‌الخصوص زیرساخت‌ها این نشست‌ها و بازدیدها به‌صورت ادواری برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

وی ادامه داد: در بازدید به‌عمل‌آمده با حضور طیار نماینده معزز مردم شریف گنبد و بخش داشلی برون از روند اجرایی پروژه‌های کاکا حالی آخوند، داشلی سفلی، جاده نفت و محور بیشک تپه، آرا قویی بوقاز قره اوزین و در نهایت محور آق‌آباد به حاجی قوشان تصمیماتی لازم اتخاذ، همچنین در نشستی مجزا با کوسه غراوی نماینده مردم شهرستان‌های گالیکش، مینودشت، کلاله ومراوه تپه پروژه‌های در دست اقدام این اداره کل بررسی و از برخی از پروژه‌ها بازدید و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: در راستای بسط و گسترش عدالت در برخورداری سایر هم استانی‌های عزیز از راه مطلوب و آسفالته در سال گذشته از اعتبارات استانی و ملی با کمک سایر دستگاه‌های ذی‌ربط و مسئولین بلندپایه استان و کشور برای رشد درصد برخورداری روستائیان در شهرستان‌های مذکور استفاده حداکثری گردید و تلاش خواهیم کرد در سال جاری نیز این روند ادامه داشته باشد.

محبوبی در ادامه اعلام کرد: در حال حاضر ۲۰ پروژه در راه‌های روستایی حوزه شهرستان گنبد و ۳۵ پروژه در راه‌های روستای حوزه شهرستان‌های کلاله، مراوه‌تپه، کالیکش و مینودشت از محل منابع ملی و استانی تأمین اعتبار و در حال اجرا است.

گفتنی است در این نشست، نمایندگان منتخب مردم شرق استان تسریع در اجرای پروژه‌ها را خواستار شدند.