شناسهٔ خبر: 54443 - سرویس استان‌ها

توسط استاندار فارس صورت گرفت؛

تقدیر از اقدامات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس در نوروز ۹۷

علیرضا سیاهپور استاندار فارس از مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس به مناسبت ارائه خدمات ویژه در ستاد اجرایی خدمات سفر استان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس در بخشی از پیام قدردانی تبادار استاندار فارس آمده است: افتخار خدمت در این خطه غنی وظیفه‌ای بس خطیر است و رسالت سنگین آن جز با وفاق، همدلی و مشارکت به سرمنزل مقصود نخواهد رسید. بدین‌وسیله بر خود لازم می‌دانم، از اهتمام ویژه و همراهی شایسته شما در ستاد اجرایی خدمات سفر استان و تلاش در جهت ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و میهمانان نوروزی، قدردانی نموده و توفیق روزافزون شما را در خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم میهمان‌نواز فارس از خداوند منان خواستارم.

شایان‌ذکر است در طرح نوروز ۹۷، ۵۲۹ هزار و ۸۳۹ مسافر در قالب ۴۲ هزار و ۶۲۸ سفر از استان فارس جابجا شده‌اند؛ همچنین در بازه ۲۴ اسفند ۹۶ تا ۱۰ فروردین ۹۷ تعداد ۱۶ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۸۰۰ تردد در جاده‌های فارس ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش یافته است و به‌طور متوسط هر ساعت ۵۶۰ خودرو تردد داشته است و سرعت متوسط خودروها در این بازه زمانی ۸۱ کیلومتر بر ساعت ثبت گردیده است.

بر اساس این گزارش در نشست تقدیر از فعالان ستاد خدمات سفر استان فارس، علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس موردتقدیر تبادار استاندار فارس قرار گرفت.