شناسهٔ خبر: 54489 - سرویس استان‌ها

از سوی ساردویی صورت گرفت؛

تغییر در روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های جنوب کرمان

محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان طی احکام جداگانه ای روسای اداره‌های راه و شهرسازی شهرستان‌های کهنوج، رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان، محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان، طی احکام جداگانه‌ای روسای اداره‌های راه و شهرسازی شهرستان‌‌‌‌‌های کهنوج، رودبار جنوب، قلعه گنج و منوجان را منصوب کرد.

در این احکام مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری از تجارب گذشته و ضمن آرزوی توفیق، به جدیت در انجام وظایف محوله تاکید کرده است.

مراسم تودیع و معارفه با حضور معاون توسعه و منابع انسانی، مسئول حراست، فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، فرمانداران و جمعی از مسئولان محلی آن شهر ستانها برگزار گردید.

در این مراسم الیاس شیخی به عنوان سرپرست راه و شهرسازی منوجان، محمد ابراهیمی به عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی کهنوج، یعقوب محمدخانی به‌عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی رودبارجنوب و رضا آزادی به‌عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی قلعه گنج معرفی شدند.                                     

عباس سعیدی معاون توسعه و منابع انسانی اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ضمن معرفی روسای جدید ادارات مذکور از زحمات روسای اسبق تقدیر و تشکر کرد.