شناسهٔ خبر: 54512 - سرویس جاده‌ای

به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود؛

سیمنار آموزشی ایمنی اتوبوس‌ها در برابر آتش

پوستر سیمنار آموزش ایمنی اتوبوس‌ها در برابر آتش به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با همکاری سازمان استاندارد ایران و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، ۵ تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مركز تحقيقات راه، مسکن و شهرسازی با همکاری سازمان استاندارد ایران، سازمان راهداری و شرکت عقاب افشان؛ سمینار «ایمنی اتوبوس‌ها در برابر آتش» را  ۵ تیرماه از ساعت  ۸:۳۰ تا ۱۳ در محل این مرکز برگزار می‌کند.

معرفی مقررات ایمنی در برابر آتش در ایران، آزمون‌ها و گواهینامه‌های فنی برای محصولات ساختمان و حمل و نقل، آزمون‌های حریق و گواهینامه فنی برای سیستم‌های کشف و اطفای حریق در اتوبوس‌ها و خودروهای سنگین و تجربه سوئد در گواهینامه فنی آتش برای خودروسازان و تعمیرگاه‌های اتومبیل، تجربه شرکت عقاب افشان در گواهی ایمنی در برابر آتش و ارتقای سیستم های ایمنی و بحث در خصوص چشم‌انداز ایران عناوین موضوعی این سمینار خواهد بود.

فردریک روزن از موسسه ملی تحقیقات سوئد، دکتر محمد شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و دکتر سعید بختیاری معاون تحقیقات و فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و رئیس مبحث سوم مقررات ملی ساختمان (حفاظت ساختمان‌ها در برابر آتش) سخنرانان سمینار آموزشی «ایمنی اتوبوس‌ها در برابر آتش» هستند.  

همچنین در این سمینار، پنل تخصصی با حضور مدیران و کارشناسان از حوزه های مرتبط مانند سازمان استاندارد و سازمان آتش نشانی و صنعت خودرو برگزار خواهد شد. خاطرنشان می‌شود شرکت برای عموم رایگان و آزاد است.