شناسهٔ خبر: 54554 - سرویس استان‌ها

به منظور رفع موانع اجرايی صورت پذيرفت :

بازديد مدیر کل راه و شهرسازی از راه های شرق مازندران

بازدید مدیر کل راه وشهرسازی استان مازندران به اتفاق مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها و به منظور رفع موانع اجرايی از برخی محورهای استان بازديد و دستوراتی را در خصوص تسريع در عمليات اجرايی آنان ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، عبداله بهادری در اين بازديد ضمن اعلام رضايت نسبی از اجراي عمليات اجرايی پروژه های راهسازی مازندران عنوان كرد: يكي از راهكارهای برون رفت از محروميت و حركت به سوی توسعه پايدار، ايجاد راه دسترسی و مواصلاتی بوده كه الحمدا... در دولت های قبلی و دولت يازدهم عنايت ويژه ای به اين مهم شده است.

بهادری اظهار داشت : با توجه به اينكه محورهای ارتباطی شرق استان در مسير تردد زائرين امام رضا (ع) قرار داشته و همچنين وجود مراكز صنعتی  و بندر امير آباد ضروری است كه توسعه و تعريض آن در اولويت كاری قرار گيرد.

وی ضمن اشاره به محور فرودگاه اظهار داشت : واریانت محور فرودگاه بطول ۷۵۰ متر که تحصیل اراضی مسیر و پرداخت بهای زمین انجام و پیمانکار مشغول اجرای لایه های روسازی در این محور می باشد .

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران ضمن اشاره به راه دسترسی به شهرک گهرباران یادآور شد : این پروژه با اعتباری به مبلغ ۸.۵  میلیارد ریال بصورت چهارخطه در دو باند رفت و برگشت بصورت مجزا و با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال انجام است.

همچنین محور نکا  نیروگاه قطعه چهارم از سه راهی زاغمرز تا سه راه نیروگاه پیمانکار در حال تعریض ابنیه فنی و اجرای لایه زیراساس است.

بهادری در این بازدید از محور بهشهر – زاغمرز – بندر امیرآباد و محور حسین آباد – طوسکلا دیدند و از نزدیک در جریان روند اجرائی پروژه قرار گرفتند.

گفتنی است :محور بهشهر – زاغمرز- بندر امیراباد بطول ۸ کیلومتر و با اعتباری معادل ۸۵ میلیارد ریال بصورت لایه روسازی بتنی با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال انجام می باشد . همچنین محور حسین آباد – طوسکلا بطول ۱۰.۵ کیلومتر در طرفین و بعرض ۳.۵ متر با پیشرفت فیزیکی در  حال انجام بوده که به منظور تسریع در اتمام عملیات دستور لازم صادر شده است.

در این بازدید نظری، مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل ، مدیریت املاک و حقوقی اداره کل و برخی از مسولین شهرستانی حضور داشتند.