شناسهٔ خبر: 54619 - سرویس استان‌ها

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی برگزار شد

تودیه و معارفه مراسم تودیع و تکریم توحید اخلاقی مدیرکل سابق و معارفه ابوالقاسم سلطانی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، مراسم تودیع و تکریم توحید اخلاقی مدیر کل سابق و معارفه ابوالقاسم سلطانی مدیر کل جدید راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با حضور سید سعید سیدعلایی معاون محترم وزیر راه و شهرسازی، بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،  پورمهدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیران کل استانی، روسای ادارات اصحاب رسانه و خبرنگاران در سالن آمفی تئاتر اداره کل استاندارد استان برگزار گردید.

در این مراسم توحید اخلاقی عملکرد چهارساله خود را به طور خلاصه بیان نموده و از همکاری ارگان ها و سازمان های استانی و همچنین وزارت راه و شهرسازی در تعامل فی ما بین و نیز همکاران اداره کل تشکر و قدردانی نمود.

 سید سعید سید علایی معاون توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی به نمایندگی از طرف دکتر عباس آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی ضمن تقدیم لوح یادبود و تقدیرنامه وزیر به آقای دکتر اخلاقی طی حکمی، مدیرکلی راه و شهرسازی آذربایجان شرقی را به مهندس ابوالقاسم سلطانی ابلاغ نمود.

در پایان برنامه سلطانی مدیرکل جدید راه و شهرسازی برنامه های اجرایی خود را برای اعضای حاضر بیان داشته و مراتب تشکر خود را از مهمانان حاضر در جلسه اعلام نمود.