شناسهٔ خبر: 54743 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میناب خبر داد:

پیشرفت ۱۰۰ درصدی پل ورودی هشتبندی میناب با اعتباری بالغ بر ۵۴۰ میلیون ریال

پل علی ذاکری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میناب به همراه معاون عمرانی فرمانداری شهرستان میناب از روند عملیات پل ورودی هشتبندی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، علی ذاکری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میناب به همراه معاون عمرانی فرمانداری شهرستان میناب از روند عملیات پل ورودی هشتبندی بازدید کرد .

علی ذاکری در خصوص پل ورودی هشتبندی گفت: این پل از نوع بتنی به مشخصات ۳ دهانه ۵ متری به طول کل ۴۰/۱۵ و عرض ۱۹ متر در محور میناب هشتبندی در ورودی هشتبندی با اعتبار بالغ بر۵۴۰ میلیون ریال در حال اجراست.

وی افزود : این روند ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با ساخت این پل راه ارتباطی شهرستان میناب با شهرهای کرمان –منوجان تسهیل می شود.

ایشان این نوید را به مردم شهرستان میناب داد که که با انجام این امر مهم روستاهای زیادی از راه مطلوب برخوردار خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه محور افقی در یکی از قطبهای کشاورزی استان قرار دارد با توجه به ترافیک سنگین مسیر در فصل رونق کشاورزی به عنوان یکی از پروژه های شاخص از اهمیت بالایی برخوردار است که منجر به توسعه رونق کشاورزی و تسریع امن بودن سفر بین شهرستان میناب و مرکز استان خواهد بود

در پایان این بازدید معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان میناب از زحمات و تلاشهای راهداران تقدیر و تشکر کرد.