شناسهٔ خبر: 54758 - سرویس استان‌ها

در راستای تکریم ارباب‌رجوع و صیانت از حقوق شهروندی:

ملاقات مردمی معاونت‌های راه و شهرسازی خراسان شمالی برگزار شد

جلسه رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری ملاقات مردمی مدیران راه و شهرسازی خراسان شمالی در راستای تکریم ارباب‌رجوع و صیانت از حقوق شهروندی طی این هفته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید داود دانشمند بیان کرد: در این ملاقات که در محل اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد، ۸ شهروند با معاونت‌های دو حوزه شهرسازی و معماری و بازآفرینی شهری و مسکن دیدار داشتند.

وی گفت: ۵ ملاقات با دکتر دادجو سرپرست معاونت شهرسازی و معماری در این هفته برگزار شد که در خصوص تقاضاهای احداث بنا و تغییر کاربری بود که یک مورد از این ملاقات‌ها به بازدید انجامید.

دانشمند تصریح کرد: همچنین ۳ ملاقات با مهندس عمادیان‌فر سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن انجام شد که بیشتر در خصوص انصراف و پرداخت اضافه واریزی مسکن مهر بود.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: در این ملاقات‌ها معاونت‌های دو حوزه پس از شنیدن صحبت‌های مردم به‌صورت چهره به چهره و آگاهی از موضوعات، پس از بررسی هر یک از درخواست‌های مطرح شده به منظور پیگیری و رفع مشکلات مراجعین، دستورات لازم را صادر کرد.

گفتنی است افرادی که خواهان ملاقات حضوری با مدیرکل راه و شهرسازی استان دکتر مصطفی‌زاده یا هر یک از معاونت‌ها هستند می‌توانند با مراجعه به سایت WWW.nkh.mrud.ir جهت دیدار اقدام نمایند و ثبت‌نام متقاضیان تنها از طریق سایت اداره کل میسر خواهد بود و لازم نیست تا مراجعه‌کنندگان برای ثبت درخواست به صورت حضوری و با صرف وقت و هزینه به اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی مراجعه کنند.