شناسهٔ خبر: 54792 - سرویس استان‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی:

راه و شهرسازی استان بازوی اصلی اجرایی ماست

آسفالت معاون هماهنگی امور عمرانی خراسان شمالی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان بازوی اصلی اجرایی ماست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، رضا رجب‌زاده در جلسه دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: باید با همفکری یکدیگر بتوانیم پروژه‌هایی که بعضاً به دلایل مختلف متوقف مانده است پیگیری کنیم و این پروژه‌ها را احیا کنیم و به سرانجام برسانیم و برای این کار ما پای کار هستیم و هر موقع لازم به بازدید میدانی باشد انجام خواهیم داد.

وی به بحث راه به عنوان محور توسعه اشاره کرد و افزود: همه کارها باید با استدلال قوی صورت بگیرد و با کار کارشناسی قوی و مشاورین خوب و ذیصلاح کارها را جلو ببریم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این جلسه به ارائه گزارش مختصری از عملکرد اداره کل پرداخت و افزود: ۲۵۰۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت نشده در استان داریم و ۶۵۰ کیلومتر در دست اجرا داریم که در سه سال گذشته سالانه بطور متوسط ۲۰۰ میلیارد ریال تخصیص داشتیم و امیدواریم بتوانیم مبلغ تخصیص اعتبار را در استان افزایش دهیم.

مصطفی‌زاده اظهار کرد: تنوع کار در راه و شهرسازی استان بسیار بالاست اعم از راه، مسکن، بازآفرینی شهری، شهرسازی، ایمنی راه، حقوقی و املاک و ... و چیزی که باعث حرکت آرام پروژه‌های عمرانی شده است مبالغ اعتباری ناچیزی است که تخصیص پیدا می‌کند.

در پایان جلسه نیز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به عنوان اولین بازدید میدانی از پروژه‌های راه و شهرسازی استان، از محور ارکان بازدید کردند.