شناسهٔ خبر: 5486 - سرویس استان‌ها

۵۰۰ تماس با سامانه گویای ۱۴۱ راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان

تماس تلفنی مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، با توجه به راه‌اندازی نسخه جدید سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان در ایام اخیر بیش از ۵۰۰ تماس با اپراتور این خط گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، مسعود مالکی افزود: با توجه به نزدیک شدن به نوروز و راهداری نوروزی و افزایش تردد در محورهای مواصلاتی سامانه گویا ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها راه‌اندازی شد.

وی افزود: سامانه فوق قابلیت ارائه آخرین وضعیت ترافیکی، محدودیت‌های ترافیکی و مسافت بین راه‌ها و مطلوبترین مسیر ارتباطی و همچنین  ارتباط با کارشناسان مرکز  را دارد که کاربران جاده‌ای نیز می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد کیفیت و خدمات جاده‌ای به سامانه فوق ارسال کنند.

وی بیان کرد: رانندگان و تمام کاربران جاده‌ای قبل از آغاز هر سفری بهتر است از شرایط ترافیکی و جوی سفر اطلاع لازم حاصل کنند و در صورت عدم اطلاع با تماس با سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها موارد لازم را مطلع شده تا ان‌شاءالله ریسک وقوع سوانح و تصادفات و گره‌های ترافیکی کاهش یابد.