شناسهٔ خبر: 54891 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری استان اردبیل خبر داد:

ساخت و نصب ۲ پل عابر پیاده در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

پل عابر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از ساخت و نصب ۲ پل عابر پیاده در محورهای نمین آستارا و اردبیل محدوده روستای قاسم قشلاقی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید مراحل نصب پل عابر پیاده نمین گفت: برای ساخت این دو پل ۶۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هزینه شده است.

وی افزود: پل عابر پیاده شهرستان نمین به طول ۴۶ متر با ارتفاع ۵/۵ متر و دارای سازه‌ای قوی و بسیار محکم در مدت ۴ ماه ساخته شده است.

عضو کمیسیون ایمنی راه‌های استان اردبیل با اشاره به فوت چند نفر از اهالی هنگام عبور از جاده بر اثر وقوع ۳ تصادف و برخورد آنان با خودروهای عبوری طی سال‌های گذشته تصریح کرد: سال گذشته به مسئولان و مردم شریف شهرستان نمین قول دادیم که برای ایمنی تردد شهروندان پل ایجاد کنیم که خوشبختانه امروز با تلاش راهداران خستگی‌ناپذیر این مهم که جزء مطالبات اصلی مردم بود محقق شد.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان ایستگاه پارک‌سوار که پیشتر در روبروی اداره راهداری نمین ایجاده شده به کنار پل عابر پیاده منتقل خواهد شد، اظهار امیدواری کرد با استفاده ایمن و راحت اهالی از این پل دیگر شاهد بروز حوادث ناگوار در این محور نباشیم.

رحمتی گفت: علاوه بر ایجاد و نصب پل عابر پیاده اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در کنار پل غیرهمسطح نمین اقدامات دیگری همچون تعمیر سیستم‌های روشنایی، زیباسازی محور، ۴ لوب عملیات خاک‌برداری، تعمیر و نصب علائم و سایر اقدامات ایمنی و راهداری را نیز انجام داده است.