شناسهٔ خبر: 54960 - سرویس استان‌ها

طالبی خبر داد:

بهسازی و حذف نقاط پرحادثه در محور جدید لار به زرین‌دشت

علی اکبر طالبی رئیس اداره راه و شهرسازی لارستان گفت: مردم لارستان می‌توانند از این مسیر به شهرهای داراب فسا نیز دسترسی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مهندس علی‌اکبر طالبی معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی لارستان با بیان اینکه احداث محور جدید لار به زرین‌دشت و کاهش ۶۰ کیلومتری مسیر بین دو شهرستان اهمیت این محور را دوچندان کرده است و باعث افزایش قابل‌توجه تردد شده است.

وی ادامه داد: طول این پروژه ۶۰ کیلومتر است که ۱۵ کیلومتر آن در حوزه این اداره کل قرار دارد و طی چند ماه اخیر اقدامات خوبی در جهت بهسازی و ایمن‌سازی این مسیر انجام‌شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لارستان افزود: حدود ۹ کیلومتر از مسیر شانه سازی شده و شیب شیروانی آن به‌صورت استاندارد احداث‌شده است و جهت هدایت آب بیش از ۲۵۰۰ متر کانال ساخته‌شده.

طالبی بیان کرد: این مسیر کوتاه‌ترین مسیر برای دسترسی مردم شهرستان زرین‌دشت به بنادر جنوبی کشور است و همچنین مردم زرین‌دشت می‌توانند با تردد از این محور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به فرودگاه بین‌المللی لارستان مراکز درمانی و تجاری لارستان دسترسی داشته باشند و همچنین مردم لارستان برای سفر به شهرستان‌های داراب، فسا، استهبان، نیریز نیز از این مسیر تردد کنند.

وی افزود: در این مسیر ۳ نقطه پرحادثه حذف گردیده و بیش از ۱۰ نقطه روسازی و زیرسازی آن به‌طور کامل انجام شده و عملیات خط‌کشی آن به پایان رسیده