شناسهٔ خبر: 54977 - سرویس استان‌ها

در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت:

بازدید از روستاهای صعب‌العبور دهستان دیناران و شهرستان اردل

داریوش حسینی مدیران کل ادارات استان چهارمحال و بختیاری با همراهی استاندار محترم و نماینده محترم ولی‌فقیه در استان به روستاهای صعب‌العبور دهستان دیناران شهرستان اردل سفر کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، مدیران کل ادارات استان با همراهی استاندار محترم و نماینده محترم ولی‌فقیه در استان به روستاهای صعب‌العبور دهستان دیناران شهرستان اردل سفر کردند.

دهستان دیناران جزء بخش مرکزی شهرستان اردل و دارای ۲۷ روستا است، از این تعداد روستا، تعداد ۷ روستای آن که شامل (بادره، سرقلعه، دهدلی، دماب، سرتنگ لیمه، زرده لیمه) جزء مناطق صعب‌العبور این دهستان هستند.

در حاشیه این سفر؛ استاندار چهارمحال و بختیاری از ضرورت احداث شهرک و یکپارچه‌سازی این روستاها به جهت خدمات‌رسانی هرچه بهتر خبر داد.

جمعیت ساکن در این ۷ روستای صعب‌العبور تعداد ۱۱۰ خانوار است که در صورت ساخت شهرک در این ناحیه و یکپارچه‌سازی روستاها جمعیت تا ۲۵۰ خانوار افزایش خواهد یافت.

داریوش حسینی مدیرکل راه و شهرسازی نیز در این خصوص گفت: در صورت ادامه مسیر مواصلاتی این روستاها، فاصله این روستاها تا اولین جاده آسفالت استان خوزستان به کمتر از هشت کیلومتر خواهد رسید.

حسینی از آمادگی دستگاه خود در جهت بهبود و اصلاح محور مواصلاتی این روستاها تا بخش مرکزی شهرستان اردل خبر داد.