شناسهٔ خبر: 54997 - سرویس مسکن و شهرسازی

در بازدید از آزاداره تبریز - سهند مطرح شد:

تأکید بر تسریع هرچه سریعتر آزادراه تبریز - سهند با هدف کاهش بار ترافیکی/ اتمام آزادراه جزو اولویت‌های اصلی وزارت راه و شهرسازی است

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از روند ساخت آزادراه تبریز-سهند بازدید و بر تکمیل هر چه سریع‌تر این آزادراه با هدف کاهش بار ترافیکی و زمان سفر در این مسیر تأکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه جمعی از مدیران شرکت، پزشکیان نایب رئیس مجلس، سعیدی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر و رحمتی معاون عمرانی استان آذربایجان شرقی از روند اجرایی پروژه آزادراه تبریز-سهند بازدید کردند.

در راستای جلسات هم اندیشی مدیران عامل شرکت های عمران شهرهای جدید، طاهرخانی با حضور در استان آذربایجان شرقی و شهر جدید سهند با تأکید بر تحقق مطالبات مردم این شهر، دستورات لازم را صادر کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تأکید بر ضرورت تسریع در عملیات اجرایی آزادراه تبریز-سهند گفت: تکمیل و اتمام آزادراه تبریز- سهند جزو اولویت‌های اصلی وزارت راه و شهرسازی است که برای اتمام عملیات هم مصوبه‌ای از طرف هیات وزیران برای عقد قرارداد مشارکت با سرمایه‌گذار گرفته شده است.

پروژه آزادراه تبریز-سهند به عنوان شریان اصلی شبکه های راه های استان آذربایجان شرقی به صورت مشارکتی با بخش خصوصی و طول مسیر ۱۵کیلومتر در دست اجرا است که با اتمام آن بسیاری از مشکلات ترافیکی و تردد ساکنین شهرهای جدید سهند، اسکو و سایر شهرهای جنوب شرقی استان مرتفع می شود.

همچنین قرار است تا اواخر سال جاری عبور ترافیکی اولیه آزاد راه تبریز-سهند به صورت آزمایشی برای مردم استان میسر شود./