شناسهٔ خبر: 55055 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

ضرورت توسعه بزرگراه‌های چهارمحال وبختیاری

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری درنشست مشترک با شهرداران واعضای شورای شهرستان بروجن که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد؛ از ضرورت توسعه بزرگراههای این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی چهار محال وبختیاری داریوش حسینی درنشست مشترک با شهرداران واعضای شورای شهرستان بروجن که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد؛ از ضرورت توسعه بزرگراههای این استان خبر داد.

در این نشست که با هدف تعامل بیشتر شهرداری شهرستان بروجن واداره کل راه وشهرسازی استان برگزار شده بود ابتدا شهرداران و روسای شورای شهرهای بروجن ،فرادنبه،بلداجی،سفید دشت وگندمان به بیان مسائل و مشکلات بر سر راه توسعه پروزه های مشترک با اداره کل راه و شهرسازی پرداختند که اهم این مو ضوعات شامل چهار خطه شهرکرد – بروجن – لردگان کنارگذر شمالی شهر بروجن – جاده دسترسی بیمارستان در حال احداث بروجن وفرهنگسرای در حال احداث فرادنبه وهمچنین میادین ورودی و خروجی که در ابتدای چهار خطه شهرکرد-بروجن-لردگان و همچنین مسائل مربوط به طرح های جامع و تفضیلی شهرهای مذکور است.

 مدیر کل راه وشهرسازی چهار محال وبختیاری در ادامه این نشست با بیان برنامه ها و اهداف اداره کل راه وشهرسازی در خصوص شهرستان بروجن با اشاره به افزایش ترددها در مسیر جنوب به مرکز وشرق وغرب کشورازطریق محورهای شهرکرد بروجن لردگان وسفیددشت وزرین شهر و همچنین بروجن به سمیرم از طریق محور قرح؛ توسعه زیرساخت های حمل ونقل جاده ای و بزرگراههای استان چهارمحال وبختیاری را ضروری دانست. همچنین تکمیل پروژه های در دست اقدام این شهرستان را از اولویت اداره کل راه وشهرسازی استان دانست.

وی با تشکر از همکاری و تعامل سازنده مردم شریف شهرستانهای بروجن و لردگان در زمینه ی تامین املاک مورد نیاز جهت احداث چهارخطه شهرکرد بروجن لردگان ، در پایان اذعان داشت با اختصاص قیر یارانه ای جهت تکمیل و ساخت بخشی از محورچهار خطه مذکور که در محدوده شهری هستند روند ساخت و تکمیل این پروژه را تسهیل و آماده بهره داری کند.