به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، اله مراد عفیفی پور روز گذشته ۴ تیرماه در مراسم افتتاح یكی از اماكن هفت گانهای كه بمنظور ارائه خدمات در قالب میز خدمت در بندر شهید رجایی جانمایی شده بود گفت: خوشبختانه سازمان بنادر و دریانوردی بعنوان سازمان پیشرویی كه كلیه خدمات خود را بشكل الكترونیكی به ذینفعان ارائه می نماید در جهت اجرای دقیق كنوانسیونها و مقررات و ضوابط ابلاغی تلاش قابل توجهی نموده است.
عفیفی پور با اشاره به خدماتی كه بشكل كاملاً الكترونیكی در اداره كل بنادر و دریانوردی ارائه می شود افزود: صدور مجوزهای ساخت و ساز، ثبت نام دریانوردان در آزمونها و اعلام نتایج آن، دریافت مانیفست كالا، صدور قبض انبار، صدور پروانه حركت كشتی ها و غیره خدماتی است كه بشكل كاملاً الكترونیكی و با رعایت دقیق حقوق ذینفعان صورت می پذیرد.
مدیر كل بنادر و دریانوردی هرمزگان با تاكید بر لزوم بهره گیری از نیروهای مبرز و آشنا به كار در میز خدمت اظهارداشت: استفاده از نیروهای كارآزموده و آموزش دیده در راستای ارائه خدمات به ارباب رجوع از یك سو ضمن تسهیل امور مراجعین حسن شهرت را برای یك مجموعه بهمراه خواهد داشت واز سوی دیگر رضایتمندی و اعتماد عمومی كه مهمترین اصل و بزرگترین سرمایه یك سازمان است را محقق می كند .
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی بر لزوم پایش مستمر نحوه خدمات رسانی به مراجعین در میزهای خدمت هفتگانه در بندر شهید رجایی و رفع نواقص احتمالی اشاره كرد و گفت : باتوجه به اهمیت موضوع روزهای سه شنبه شخصاً بشكل دورهای از ساعت ۱۱الی۱۳ در میزهای خدمت حضور یافته واز نزدیك شنونده درخواستها و نقطه نظرات مراجعین گرانقدرخواهم بود.
این مقام مسئول گفت: با عنایت به وسعت جغرافیای بندر ه و گستردگی خدمات و وظایف حاكمیتی به منظور رفاه حال مراجعین در هفت نقطه از بندر میز خدمت جانمایی شده و براساس كارگروهای متشكله ۱۸ نفر از كاركنان با اشرافیت كامل و احاطه به موضوعات در اماكن مستقر می باشند .
وی افزود : سرعت و دقت در انجام امور،كیفیت خدمات، نحوه رفتار با مراجعین پایبندی و رعایت منشور اداری و اخلاقی همچنین اجرای دقیق الزامات و مسئولیت های قانونی از مهمترین مولفه های مشتری مداری و شاخص های ارزیابی عملكرد بر میز خدمت است كه توسط ادارات و بخش های ذیربط مورد بررسی و پایش مداوم قرار می گیرد .
اله مراد عفیفی پور با بیان اینكه تمام تلاش خود را مصروف داشته تا از طریق فناوری روز و الكترونیكی كردن خدمات حضور ارباب رجوع را كاهش دهیم تصریح كرد: ارائه خدمات مطلوب و موثر تر، نهادینه شدن ضرورت رضایتمندی مراجعان و اجرای دقیق وظایف شغلی و تكالیف قانونی همواره سرلوحه اقدام تمامی مدیران و كارشناسان این اداره كل اصل مشتری مداری را از ارجح وظایف فردی می دانیم و به آن پایبندیم .